Všeobecné obchodní podmínky
Anna Javorska IČ: 21246793
Jerevanská
2600, Kročehlavy, 27201 Kladno
dále jen "Poskytovatel"
Perfect Nails
Hřebečská 2732, 272 01 Kladno
dále jen "Provozovna"
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů v provozovně Hřebečská 2732, 272 01 Kladno a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje Manikúru a nehtovou modeláž na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, nebo prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách salonu) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Objednávka služeb
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo osobně, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám účtováno 50% ceny z objednané služby.
Nedostaví-li se klient ve smluveném termínu bez předchozí změny či zrušení, poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat poplatek ve výši 100% z ceny objednané služby.
Storno poplatek je možné uhradit převodem na účet poskytovatele, případně hotově nebo platební kartou na adrese studia Perfect Nails Kladno nejpozději do 7 dní od zrušeného termínu.
Platba za zboží a služby je možná v hotovosti, platební kartou nebo okamžitým převodem na účet tak, aby byla částka za služby nebo produkty připsána na účet Poskytovatele ještě před opuštěním Provozovny Klientem.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je objednán.
Dárkový poukaz
Má-li zákazník dárkový
poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový
poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální
částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu.
Dárkový poukaz lze vyčerpat
pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů.
Dárkový poukaz lze vyčerpat
pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá
platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je
nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník
nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro
platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
- zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
- zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
V případě odmítnutí služby si poskytovatel vyhrazuje právo nárokovat po klientovi storno poplatek ve výši 50% z ceny objednané služby.
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceník
Ceník je k nahlédnutí v provozovně a na internetových stránkách studia. Ceny jsou smluvní a platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do
neděle.
Objednáním služby klient souhlasí s uvedenými cenami.
Ceník aktualizovaný a platný od 1.4.2024
Poskytovatel si vyhrazují právo ceník kdykoliv změnit bez udání důvodu a předchozího upozornění.
V případě nutnosti vyšší spotřeby materiálu nebo času si poskytovatel vyhrazuje právo cenu po upozornění klienta navýšit.
Nejsem plátce DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem. Poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce klienta nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamaci podává výhradně klient ihned po vykonání služby, nejpozději však do 48 hodin od zahájení služby. Reklamace se vyřizuje pouze formou osobní návštěvy provozovny a následným sepsáním reklamace. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
4. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.4.2024
Vložte svůj text...